descoberta

Les classes per les que passo són dues. La D i l’E, que vol dir: quan puges les escales la que et queda a l’Esquerra i la que tens a la Dreta. Perquè no tenen noms, que hi farem. Resulta curiosa la diferència metodològica d’una classe a l’altra, en una citen l’alcorà cada matí, i a l’altra canten els dies de la setmana com si d’una escola catalana parléssim. Una mestra porta mocador i l’altra no. Una aula té pocs referents visuals o imatges que acompanyin la comunicació oral ( com l’horari, els dies de la setmana, el temps, etc.) I en l’altra hi podem veure molts detalls que recorden a les nostres escoles.

Però també hi podem trobar exemples de similituds:

Les motxilles es deixen al terra fent una muntanya.
Les converses, només començar, són llargues i bidireccionals, res de parlar únicament la mestra.
Els esmorzars, peculiars per mi, composats de pa de pita, xuxeries, fruites i vegetals ( tomàquets, pebrots, enciam i l’incondicional cogombre)

per altra banda també m’han explicat que dos dels nens de la classe E, marxaran el proper curs a una escola amb Llengua de signes perquè han comprovat que l’implant coclear no fa miracles.

Anuncis

Quant a mfreixas

Participar de l'aprenentatge dels infants donant les eines necessàries perquè la diferència sigui tan sols una font de riquesa i no un fa
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s