això s’acaba

“Elle a dit : “Garde tes trésors.
Moi, je vaux mieux que tout ça,
Des barreaux forts, des barreaux même en or.
Je veux les mêmes droits que toi
Et du respect pour chaque jour.
Moi, je ne veux que de l’amour.”

(Aisha de Khaled)

Abans de marxar cap a la old city, dijous passat, li vaig dir a la hadija que aquest cap de setmana no em preparessin cap àpat perquè no sabia quin plans tenia, ni quan pararia altre cop pel centre abans de dilluns. Li vaig recordar que la propera setmana era la última que em restava al Basma Centre, que dijous era el darrer dia. Em va agafar les espatlles i va abraçar dient-me que em trobaria molt a faltar. No m’esperava pas aquella reacció tant sentida, i em van agafar moltes ganes de plorar. Al matí a primera hora m’havia arribat la trista notícia de la mort en accident del Lluís, i no podia parar de pensar-hi.

Quan vaig plantejar-me retornar a l’estudi va ser sobretot en aquelles èpoques de casals d’estiu i l’Estol, no en sabia massa de fer la meva feina i allà en vaig aprendre, perquè si alguns companys podrien arrencar somriures de felicitat aquí on sóc ara, serien persones com el Lluís, sempre recordaré els somriures compartits. Penso molt en el Roger, el Nico i sobretot en el Xuxu, gran amic amb qui vam compartir moments molt especials. Sé que són moments molt durs i des d’on estic t’envio molta força per tirar endavant i moltes abraçades carregades d’amistat.

Esperem que els moments durs vagin passant i deixin pas als records més dolços que es mereix el Lluís.

Anuncis

Quant a mfreixas

Participar de l'aprenentatge dels infants donant les eines necessàries perquè la diferència sigui tan sols una font de riquesa i no un fa
Aquesta entrada ha esta publicada en Educació. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a això s’acaba

  1. Maria del Mar ha dit:

    Shkran novament per compartir el teu testimoni. No dubto que et trobaran a faltar al centre i tu a ells. Però la vida segueix i hem d’anar seguint-la.
    No se si coneixia al Lluís a qui et refereixes, però t’envio el meu sincer i sentit condol. Sempre sap greu perdre aquelles persones a qui estimem.
    Abraçades solidàries.

Deixa un comentari

